
سوالات متداول
سوالات متداول
پنجره واحد خدمات مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی، بستر و زیرساخت واحدی برای ارائه خدمات الکترونیکی پرکاربرد مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی جهت استفاده توسط اقشار مختلف جامعه است. بهعبارتدیگر، با ورود به این سامانه و اتصال به پنجره ملی خدمات دولت ضمن احراز هویت یکپارچه دسترسی به تمام خدمات الکترونیکی و استعلامی برای شما فراهم خواهد شد.
کلیه کاربران میتوانند از طریق آدرس پنجره ملی خدمات دولت هوشمند (my.gov.ir) و تکمیل اطلاعات درخواستی ثبتنام نمایند. پس از احراز هویت، کد تأیید به تلفن همراه کاربر ارسال میشود.
کاربران حقیقی و حقوقی امکان ورود از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند (my.gov.ir) را دارند، همچنین امکان ورود از پنجره واحد خدمات مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی نیز تا اطلاع ثانوی فعال می باشد. سایر اشخاص شامل کارکنان، مدیران سیستم و سایر اعضای که دارای نام کاربری ورمز عبور هستند میتوانند از این سامانه برای ورود به سامانه ها استفاده نمایند.
استفاده از سامانه رایگان است لیکن هزینه خدمات ارائه شده توسط سامانه های زیر مجموعه متناسب با ماهیت خدمات آن است.
پنجره واحد خدمات مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی تنها یک رابط میان مخاطبین حقوقی و حقیقی بوده و رأساً اقدام به خدماتدهی نمینماید. لیکن شما میتوانید با ورود به سامانه دسترسی کاملی به تمامی خدمات الکترونیک مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی داشته باشید.
هر فرد با کلیه خطوط همراهی که به نام وی است میتواند وارد پنجره ملی شود و نسبت به تغییر شماره همراه خود اقدام نماید.